În vară am ţinut dieta Dukan. O dietă pe care mulţi o critică, pentru că este dezechilibrată. Cu toate astea, mi-a funcţionat! Am reuşit să scap de 14 kilograme, pe care le-am pus înapoi. Şi ştiu de ce! Ştiu unde am greşit! Mai ştiu că unde am greşit eu, vor greşi şi alţii.
O campanie de acest gen aş începe-o cu cei mici. În grădiniţe şi şcoli. Aş face-o atractivă, plăcută şi mobilizatoare. Reclame simpatice, copiii fiind primii care reacţionează la ele. Activităţi în aer liber, tombole, concursuri şi premii, sunt iar o formă de promovare eficientă.
Campania „O viaţă sănătoasă” ar fi o campanie de conştientizare a maselor, şi, în paralel cu acţiunile şi activităţile de mai sus, aş promova-o folosind exemple vii, concrete, de reuşită. Oameni simpli a căror viaţă s-a schimbat radical, în sensul pozitiv, din momentul în care au înţeles cât de mult contează să te simţi bine, sănătos, viguros şi cum să te menţii în acea formă cu o alimentaţie echilibrată şi activităţi regulate. Dana Lalici, de la SexulSlab.info, ar fi muza inspiratoare pentru mulţi dintre noi. Am lăudat performanţele ei şi pe site, o fac şi aici cu aceeaşi admiraţie.
Bannere şi pe alte site-uri cu potenţial, cum ar fi cele ale Cristinei Lincu… şi uite, că tot vorbim de copii şi educaţia acestora, nu aş pune neapărat pe Armonie acvatică, ci pe Ghiduşii.ro.
Bloggerii au avut mereu un mare aport la promovarea unor astfel de acţiuni/activităţi, aşa că ar fi o mină de aur de exploatat. Un prim pas l-a făcut anul acesta şi Nutrivita, cu ajutorul bloggerilor parteneri. Sper să nu se oprească aici, însă! O colaborare permanentă cu SuperBlog ar fi ideală, o partidă „win-win”, dat fiind numărul mare de parteneri, susţinători şi bloggeri ai acestei competiţii, dar mai ales impactul asupra cititorilor, cei ce vor deveni, la un moment dat, promotorii reali ai campaniei.
TVR2 şi RadioLinx ar putea contribui la succesul campaniei, prin difuzarea periodică a tot ceea ce este legat de aceasta, la fel şi blogurile/site-urile care se adresează în special femeilor (cum ar fi mujer.ro), femeile fiind principalul motor de acţiune, începând campania în propria familie, site-urile tehnice şi de marketing ar fi, de asemenea, utile şi de neocolit.
O campanie pentru o viaţă sănătoasă ar trebui să fie una susţinută, dar nu agresivă. O campanie perpetuă, cu multe informaţii despre diete şi suplimentele nutritive, despre importanţa lor, despre cum acţionează asupra organismului şi efectele benefice ale consumului de astfel de produse.
Numai aşa cred că s-ar putea schimba ceva, mai ales că acel ceva este atât de important. Esenţial, chiar!
Cum tema este vastă, voi reveni asupra ei, tratând pe larg fiecare subiect.
Dacă vă veţi implica, nu uitaţi şi de partea nutritivă a textului!
Proba nr. 24: Schimbă vieţi şi ajută la promovarea unui stil de viaţă sănătos! Sponsor: Nutrivita.ro
- Timpul trece, programul „Work and Travel” ramâne - 13 noiembrie 2018
- (Îm)potriveala de acasă nu se potrivește cu cea din spital - 10 noiembrie 2018
- În ziua de dupa… - 8 noiembrie 2018
Haha, am ajunbs si muza. Onorant rol! Multumesc, Dani, pentru toate aprecierile tale!!!
Am lucrat 20 de ani într-o companie al cărei slogan era ”We think alike” . Dragă Daniela, numai mie mi se pare că ”gândim la fel”? Am scris exact aceleași lucruri doar că într-o altă formă :)))))
🙂 Bine că s-a terminat! Dacă nu se termina, mă terminam eu. Cred că sănătos e să nu îți bați capul cu cerințe. Vezi metoda Scacun. Cu scacun la cap, mda! 😉
Am tras de mine la ultimele probe. Mi s-a cam dus entuziasmul… s-au descarcat bateriile :). Sper sa nu citeasca juriul si comentariile! :))))
Am sesizat, Ioana. S-ar putea sa fim mai multi cu gândirea "uniformizata" la proba asta :).
Dana, da! O muza, sigur ca da!
Nu am mai avut timp sa trec pe la tine în ultima perioada, dar vin sa controlez! :))))
Am citit într-o zi o frântura de articol si am retinut esentialul: te mentii în forma! Felicitari tie, draga mea!