„Când s-o-mpărţit norocu’, măi dorule, fost-am eu dus la lucru!„
Zilele trecute mi-au picat ochii… în gură! Ba nu! Mi-au picat pe o reclamă sponsorizată, bineînţeles, de pe Facebook.
Dragul de el! Un amărât de angajat al fast-food-ului Mc Donalds (ştiţi cât de puţin îi plătesc cei de la marele Mc pe micii lucrători, nu?) câştigă – în pauza de masă – un milion de euro (!!!), jucând pe site-ul StarGames. Ştirea era însoţită de o imagine cu un ecran plin de omuleţi cu pălărie, adică simbolul cel mai bine plătit al jocului Book of Ra.
Jos pălăria, mi-am spus, înghiţind în sec, că, deh(!), pofteam la milionul ăluia şi pofta–mi era pusă în cui.
Desigur, accesez repede pagina, ca să mă oftic şi mai tare citind detaliile grozăviei. Ajung pe site-ul cu jocurile, însă. Un Casino Online pe care-l cunosc bine de tot, de altfel. Joc şi eu pe acelaşi site, dar cu bani fictivi. „Stars„, adică.
Mi-aduc instantaneu aminte de câte ori am avut norocul să adun mai multe monezi virtuale şi cum mi le-a „exterminat” robotul care ţine strict evidenţa fiecărui jucător, fie real, fie cu bani fictivi, şi care face el în aşa fel încât să le pierzi la un moment dat, mai ales că, de câţiva ani încoace, şi acele „Star” se achiziţionează cu bani reali. Cu alte cuvinte, dacă ai cumva norocul să scapi de sub controlul atent al robotului la început, uşor–uşor pierzi oricum ai juca!
Deci, că să revin la amărâtul care a avut un aşa noroc şi a câştigat milionul, am sărit peste site şi am căutat pe Google senzaţionala ştire. N-am găsit-o! Singura de care am dat, era reclama sponsorizată (cea pe care o văzusem iniţial pe Facebook).
Cum aşa? Mediei din Germania să-i scape o asemenea întâmplare? Nici vorbă!
Concluzia îmi fu, kumfu, clară! O reclamă mincinoasă, ca alte mii pe care le întâlnesc zi de zi, pe care „calc” fără să vreau, indiferent de ceea ce caut pe net, indiferent de tipul de website pe care-l vizitez. Reclame abuzive, agresive, reclame de cel mai prost gust (de multe ori), reclame cu titluri trâmbiţate şi care ne atrag tot aşa cum atrage c***tul muştele!
Ia orice ziar/publicaţie online şi vezi, dacă nu mă crezi!
Dar ştiu că mă crezi! Ştiu că şi tu, ca şi mine, aştepţi să–şi facă damblaua reclama, pentru ca apoi să citeşti un articol, apeşi pe „Like” ori „Share” ca să poţi viziona videoul pe care-l doreşti, derulezi pagina până la capăt, pentru că prima parte a acesteia este plină de penisuri de 20-25 cm (eu le vad de 40, da’, în fine…), sâni D, E, F, varice dispărute peste noapte şi dinţi mai albi ca albul. Ah! Şi nelipsitele duduiţe sexy care înoată în cada plină cu bani! Să faci spume, nu alta!
Am şi eu pe bloguri reclame. Am setat ce vreau să apară, din ce categorii, unde să apară, aşa încât să nu incomodeze prea mult cititorul. Le-am scos, chiar, pe cele din text, mulţumindu–mă cu mai puţin, dar curat… aş zice.
Cu toate astea, mă gândeam cum am picat din nou în plasă, jinduind la milionul bietului copil care–şi lasă sudoarea pe hamburgerii ăia zi de zi, pentru un salariu extrem de mic… probabil cel mai mic care poa‘ să existe. Aparte experienţa cu site-ul de jocuri, o am şi pe cea a lucratului la Mc! La Big Mac! Şi, ca atare, ştiu ce spun!
La naiba cu milioanele, cu ştirile senzationale, cu videourile picante şi reclamele mincinoase! Că nimic nu mai poti afla azi fără să le bagi ăstora bani în buzunar!
P.S. Uite ce toantă îs! Sunt prietenă cu un domn de un an de zile şi, ignorantă cum am devenit între timp, nu ştiam că e deja ministru!!!! Hehehe!
Acum ştiu! I-am citit profilul! Fără reclamă!
La multi ani, Excelenţă!
- Timpul trece, programul „Work and Travel” ramâne - 13 noiembrie 2018
- (Îm)potriveala de acasă nu se potrivește cu cea din spital - 10 noiembrie 2018
- În ziua de dupa… - 8 noiembrie 2018
Eu nici nu m-as fi gandit ca e pacaleala, orbita de invidie fiind!
Nici eu nu prea am mai gândit! Cautam solutii, variante… Mi-am zis ca poate are tânarul în traista un dram de noroc si pentru mine. 🙂
.. da’ ai deschis ochii şi destul de repede. Ce ţi-e şi cu reclamele astea! 🙂 Stai să vezi de la 1 oct. ce-or să mai curgăăă… 😀
Hahaha! Alea sunt mascate în povesti sau situatii reale. Le prefer! 🙂