UA-77766388-2

Vă invit la… o viaţă sănătoasă!

– O campanie nutri? O viaţă sănătoasă? Nu te văd în stare! Poate, dacă ai avea una ExTraVita! Pe-asta ţi-ai consumat-o nesănătos! Ai „păcătuit”! Slană la Hopârta, Pleşcoi la Buzău, mici şi alte mărunţişuri la mama acasă…
– Ce zi e azi? Luni?
– Ah, da! Uitasem! Tu le începi pe toate de Luni!
N-ar fi rău să mă implic într-o campanie pentru o viaţă sănătoasă! Dar cum? De unde să încep? Ar suna fals din gura mea „păcătoasă”, dacă n-aş începe cu mine. Cu o detoxifiere!

În vară am ţinut dieta Dukan. O dietă pe care mulţi o critică, pentru că este dezechilibrată. Cu toate astea, mi-a funcţionat! Am reuşit să scap de 14 kilograme, pe care le-am pus înapoi. Şi ştiu de ce! Ştiu unde am greşit! Mai ştiu că unde am greşit eu, vor greşi şi alţii.

O viaţă sănătoasă nu este numai un concept, o idee, un deziderat. O viaţă sănătoasă înseamnă, înainte de orice altceva, educaţie
Educaţia se începe de la cea mai fragedă vârstă şi nu sfârşeşte odată cu atingerea obiectivului intermediar.  
La fel stă treaba şi cu dieta. Dacă alimentaţia sănătoasă nu devine un mod de viaţă, rezultatele vor fi vizibile doar pe parcursul dietei, deci nu vor dura.

O campanie de acest gen aş începe-o cu cei mici. În grădiniţe şi şcoli. Aş face-o atractivă, plăcută şi mobilizatoare. Reclame simpatice, copiii fiind primii care reacţionează la ele. Activităţi în aer liber, tombole, concursuri şi premii, sunt iar o formă de promovare eficientă.

Campania „O viaţă sănătoasă” ar fi o campanie de conştientizare a maselor, şi, în paralel cu acţiunile şi activităţile de mai sus, aş promova-o folosind exemple vii, concrete, de reuşită. Oameni simpli a căror viaţă s-a schimbat radical, în sensul pozitiv, din momentul în care au înţeles cât de mult contează să te simţi bine, sănătos, viguros şi cum să te menţii în acea formă cu o alimentaţie echilibrată şi activităţi regulate. Dana Lalici, de la SexulSlab.info, ar fi muza inspiratoare pentru mulţi dintre noi. Am lăudat performanţele ei şi pe site, o fac şi aici cu aceeaşi admiraţie. 

Un banner dinamic, care cheamă la acţiune, plasat pe site-ul ei, ar face minuni; un altul pe al lui Daniel BoteaNatural, ca aloe vera -, adept al mişcării, sportului şi combaterii stresului cotidian prin activităţi offline, bun organizator de întruniri şi party-uri „detox”;  
Bannere şi pe alte site-uri cu potenţial, cum ar fi cele ale Cristinei Lincu… şi uite, că tot vorbim de copii şi educaţia acestora, nu aş pune neapărat pe Armonie acvatică, ci pe Ghiduşii.ro.

Bloggerii au avut mereu un mare aport la promovarea unor astfel de acţiuni/activităţi, aşa că ar fi o mină de aur de exploatat. Un prim pas l-a făcut anul acesta şi Nutrivita, cu ajutorul bloggerilor parteneri. Sper să nu se oprească aici, însă! O colaborare permanentă cu SuperBlog ar fi ideală, o partidă „win-win”, dat fiind numărul mare de parteneri, susţinători şi bloggeri ai acestei competiţii, dar mai ales impactul asupra cititorilor, cei ce vor deveni, la un moment dat, promotorii reali ai campaniei.

TVR2 şi RadioLinx ar putea contribui la succesul campaniei, prin difuzarea periodică a tot ceea ce este legat de aceasta, la fel şi blogurile/site-urile care se adresează în special femeilor (cum ar fi mujer.ro), femeile fiind principalul motor de acţiune, începând campania în propria familie, site-urile tehnice şi de marketing ar fi, de asemenea, utile şi de neocolit.

O campanie pentru o viaţă sănătoasă ar trebui să fie una susţinută, dar nu agresivă. O campanie perpetuă, cu multe informaţii despre diete şi suplimentele nutritive, despre importanţa lor, despre cum acţionează asupra organismului şi efectele benefice ale consumului de astfel de produse.

Nu m-aş mulţumi, deci, să pun doar poze cu batoane proteice şi biscuiţi fără gluten. E ca şi cum mi-aş cumpăra potcoavele înaintea calului. Ori, cum spuneam, educaţia şi informaţia sunt pe primul loc, apoi produsele care să completeze procesul de însănătoşire a naţiunii.
Numai aşa cred că s-ar putea schimba ceva, mai ales că acel ceva este atât de important. Esenţial, chiar!

Cum tema este vastă, voi reveni asupra ei, tratând pe larg fiecare subiect. 

Până atunci, vă recomand câteva din produsele bio Nutrivita, care vă vor ajuta să echilibraţi balanţa exceselor pe care, cu siguranţă, le veţi face de Sărbători.

Cos bio clasic

Dacă vă veţi implica, nu uitaţi şi de partea nutritivă a textului!

Un text corect gramatical, întru sănătatea limbii române, se cere! Este parte integrantă şi de bun simt a campaniei! 
Acest articol participă la concursul SuperBlog – Ediţia toamnă 2015
Proba nr. 24: Schimbă vieţi şi ajută la promovarea unui stil de viaţă sănătos!  Sponsor: Nutrivita.ro

Social:

Daniela

Fondator, Administrator și Autor la "Spicuiri";
Autor la "Pe cuvânt!";
Colaborator la "Chic-Elite".
Social:

Ultimele postari ale lui Daniela (vezi toate)

S-ar putea să-ţi placă şi:

6 Comentarii
  1. Haha, am ajunbs si muza. Onorant rol! Multumesc, Dani, pentru toate aprecierile tale!!!

  2. Am lucrat 20 de ani într-o companie al cărei slogan era ”We think alike” . Dragă Daniela, numai mie mi se pare că ”gândim la fel”? Am scris exact aceleași lucruri doar că într-o altă formă :)))))

  3. 🙂 Bine că s-a terminat! Dacă nu se termina, mă terminam eu. Cred că sănătos e să nu îți bați capul cu cerințe. Vezi metoda Scacun. Cu scacun la cap, mda! 😉

  4. Am tras de mine la ultimele probe. Mi s-a cam dus entuziasmul… s-au descarcat bateriile :). Sper sa nu citeasca juriul si comentariile! :))))

  5. Am sesizat, Ioana. S-ar putea sa fim mai multi cu gândirea "uniformizata" la proba asta :).

  6. Dana, da! O muza, sigur ca da!
    Nu am mai avut timp sa trec pe la tine în ultima perioada, dar vin sa controlez! :))))
    Am citit într-o zi o frântura de articol si am retinut esentialul: te mentii în forma! Felicitari tie, draga mea!

Spicuiește, rogu-te!

Adresa blogului

SPICUIRI (ŞI ATÂT...)

http://spicuiri.ro

Fondator: Daniela Havarneanu

Condiţii de utilizare

©Spicuiri  2014-2017
Toate drepturile rezervate.

Important!
Reproducerea textelor de pe acest blog se poate face doar în limita a 400 de caractere și cu link spre sursă.

%d blogeri au apreciat: