UA-77766388-2

Pai gratis scriu, mno !

Am dat de acest concurs citind articolul unei doamne mai cu experienta, care se afla printre concurenti de altfel (Gmxul). Si profit de ocazie sa-i urez succes.

Tema concursului ar fi ceva de genul ” varsati-va amarul vis-a-vis de anostele tsunami de articole publicitare …” care ne inunda emailurile, feed-urile si asa mai departe.
Eh oameni buni, banuiesc ca toti ne confruntam cu aceasta problema. Am sa va relatez experienta mea, vazuta din ambele perspective: ca autor de Blog, si ca simplu navigator/utilizator internet.
Ceva timp in urma faceam reclama asidua unor website-uri in care se pot castiga bani online. Am cercetat cateva saptamani sau poate luni dupa care m-am pus pe treaba. Adica mi-am facut conturi pe zeci de site-uri de acelasi tip. Vizionezi reclame de 30-60 secunde, si primesti bani. Treaba nu era asa de simpla cum parea insa. Totul functiona intr-un tip de schema piramidala in care realizai venituri daca se inscriau sub tine (adica utilizand link-ul tau publicitar) alti membri, sub acestia altii si tot asa. Unii o numeau schema ponzi, altii scam (in traducere – schema de afacere frauduloasa), dar cei mai multi nu tineau cont de nici un fel de avertizari sau indicatii ale multor pagubiti si-si deschideau cont pe orice nou site aparut, ba chiar investeau.

Nu am sa fac acum prea multe referiri la aceste tipuri de afaceri, ci am sa ma opresc la cei care, ca si mine, incercand sa-si atraga cat mai multi membri subscrisi promovau afacerea in toate modurile.
Si cum ? Cu reclame, articole publicitare, postari sau spam-uri in emailuri.
Eu personal, si nu o spun ca scuza, am fost mai putin ofensiva. Am creat un Blog (de fapt mai multe), l-am umplut cu reclame si cateva sfaturi, mi-am expus emailul pentru a putea fi contactata si am intrat in circuit. Trafic, backlink-uri, emailuri trimise in masa …
Ajunsesem la un moment dat sa am cont pe mai mult de 100 de site-uri pe care trebuia sa vizionez reclamele. Imi impartisem ziua in doua reprize de munca. Am facut asta pana in ziua in care cei de la Blogger au catalogat frumusetea mea de mini-site drept spam si mi l-au inchis. Am fost foarte suparata, pentru ca era munca mea de aproape un an. Invatasem totul de una singura, fara cea mai mica notiune de implementari de coduri sau alte cunostinte tehnice in materie. In fine, ca sa inchid capitolul, la site-uri am renuntat treptat. Acum lucrez numai cu unul (desi nu-i cel mai bun), dar imi scot de-o tocanita.
Mi-a ramas insa in urma o mare problema de rezolvat: emailul. Intr-o zi adun peste 500 de emaluri pline de reclame. O data intrat in cercul vicios, nu mai ai scapare.
Tsunami ? Avalansa ? No ! Toate cataclismele la un loc in emailul meu zi de zi. Nici cu cel mai bun manager nu am reusit sa le ordonez, cataloghez sau sa scap de multe. Anularea inscrierilor pe multe site-uri nu are efect. Inchiderea contului pe atatea altele la fel. Imi ramane o singura solutie si anume eliminarea definitiva a emailului cu pricina.
Concluzia ?
Simplu. Ca autor sau proprietar de site, ca promovator sau afiliat al diverselor companii sau firme care fac bani cu publicitatea online am fost si inca sunt de parere ca reprezinta forma cea mai moderna si rapida de castig. Ca simplu om, navigator pe internet, utilizator al postei electronice va dau un singur sfat: Fiti atenti pe ce dati click pe orice website, nu descarcati programe la intamplare din internet, nu deschideti link-urile direct din email … si nu mai credeti in cai verzi pe pereti !
Pentru ca, asa cum spunea Edgar Shoaff, „publicitatea este arta de a crea minciuni din semi-adevaruri”.

Articolul participă la concursul „Mai scrieţi şi gratis, mno!”, organizat de Cudi & Ketherius (http://cudi.ro, http://lasueta.info)

Social:

Daniela

Fondator, Administrator și Autor la "Spicuiri";
Autor la "Pe cuvânt!";
Colaborator la "Chic-Elite".
Social:

Ultimele postari ale lui Daniela (vezi toate)

S-ar putea să-ţi placă şi:

Spicuiește, rogu-te!

Adresa blogului

SPICUIRI (ŞI ATÂT...)

http://spicuiri.ro

Fondator: Daniela Havarneanu

Condiţii de utilizare

©Spicuiri  2014-2017
Toate drepturile rezervate.

Important!
Reproducerea textelor de pe acest blog se poate face doar în limita a 400 de caractere și cu link spre sursă.

%d blogeri au apreciat: