UA-77766388-2

Mai opreşte-te, femeie!

Opreşte-te!

Dar ea nu se opreşte.

Femeia este „maşină de tocat bani”. Ne simţim ofensate când îl auzim pe bărbatul de lângă noi spunându-ne, mai rostit sau mai domol, fiecare pe limba lui, acolo,

Mai opreşte-te, femeie!

Iată, în linii mari, ce spun statisticile despre noi, tocătoarele de bani.

Am dat peste articol cu câteva zile în urmă, iar dacă autorii ar fi fost neinspiraţi să pună rezultatul studiului în titlu, nu l-aş fi citit până la capăt cu siguranţă. Mă refer la un studiu realizat anul trecut de o echipă de tineri studenţi, pe o perioadă de 6 luni, pe un eşantion de aproximativ 100.000 de cupluri din 50 de ţări. Studiul excludea cuplurile care aveau mai puţin de 5 ani de convieţuire şi familiile cu mai mult de 2 copii. Era realizat pe cupluri sau familii situate în clasa medie a veniturilor… deci care se descurcau rezonabil.

Realizatorii studiului au solicitat cuplurilor şi familiilor să noteze (cu stricteţe), timp de 6 luni, tot ceea ce au achiziţionat, adică atât produsele cosmetice cumpărate în perioada de raportat, cât şi toate celelalte chetuieli pe care le fac, în general, pentru îngrijirile personale.

Doamnelor, rezultatul este şocant! Femeile cheltuie, nu dublu, nu triplu, ci de şase (6) ori mai mult decât un bărbat pentru a se îngriji.

Păi hai s-o luăm mai în detaliu!

Îngrijirea părului, pielii, epilarea, manichiura, pedichiura, creme anticelulită, make-up şi parfumuri… toate fac parte din recuzita femeii. Un arsenal fără de care nu se poate monta spectacolul.
În timp ce un bărbat foloseşte un singur produs pentru spălarea şi îngrijirea părului, femeia foloseşte, conform studiului, între 3 şi 6 produse: şampon, balsam, uleiuri şi creme regeneratoare, fixativ şi vopsea.
80% din bărbaţi utilizează un singur tip de crema de faţă, de obicei crema hidratantă sau anti-iritaţie după bărbierit. Femeile folosesc cel puţin 3 produse pentru îngrijirea pielii: cremă de zi, cremă de noapte şi măşti.
Doar 20% din bărbaţi folosesc crema de mâini. Femeile consumă, în medie o doză pe lună.
60% din bărbaţi utilizează after-shave-ul sau un simplu deodorant ca parfum, în timp ce femeile utilizează, concomitent, deodorantul şi parfumul.
Doar 10% din bărbaţi îşi vopsesc părul în comparaţie cu 80% din femei, care fie îl vopsesc, fie îl decolorează regulat.
Femeile merg la coafor, în medie, de 4 ori în 6 luni, bărbaţii la frizer… o dată.
Manichiura, pedichiura şi epilarea, tot în medie, de 5 ori în cele 6 luni de studiu.

Desigur, au existat ţări în care procentele au ieşit în favoarea bărbaţilor. Acele ţări în care femeia nu are… valoare!

Una peste alta, realizatorii studiului au publicat şi suma totală cheltuită de cupluri şi familii pentru îngrijire, menţionând faptul că dacă într-o bună zi femeia s-ar vrea naturală, fără toate aceste produse de înfrumuseţare artificială, industria produselor de cosmetică ar intra în colaps şi, odată cu ea, sectoarele de activitate coexistente.

Dacă aş adauga la categoria cosmetice şi îngrijire îmbrăcămintea şi încălţămintea, bijuteriile şi toate celelalte accesorii fără de care nu ne simţim frumoase… aş striga eu în gura mare, pentru mine în primul rând,

„Dar mai opreşte-te, femeie”!

 

Social:

Daniela

Fondator, Administrator și Autor la "Spicuiri";
Autor la "Pe cuvânt!";
Colaborator la "Chic-Elite".
Social:

Ultimele postari ale lui Daniela (vezi toate)

S-ar putea să-ţi placă şi:

Spicuiește, rogu-te!

Adresa blogului

SPICUIRI (ŞI ATÂT...)

http://spicuiri.ro

Fondator: Daniela Havarneanu

Condiţii de utilizare

©Spicuiri  2014-2017
Toate drepturile rezervate.

Important!
Reproducerea textelor de pe acest blog se poate face doar în limita a 400 de caractere și cu link spre sursă.

%d blogeri au apreciat: