UA-77766388-2

Anti-aging Love

Sursa foto: www.farmec.ro
– Sa nu-i spui surorii tale ca a îmbatrânit !
– Quatch ! De ce ???
– Pai…. se supara. Se-nnegreste la fata !
– Hummm… dar daca i-as face cadou o crema ?
Revin cu raspunsul… la final.
Povestea mea de astazi este una reala. Si nu sora mea este personajul principal al povestirii.
Ati auzit vreodata de „anti-aging love” ? Eu da. Si am sa va povestesc si voua.
„Anti-aging love” ar fi povestea de dragoste nemarginita pe care o dorim cu totii. Sunt putine însa. Cei mai multi dintre noi nu avem parte de ele.
Era Decembrie.
Iarna în Portugalia este blânda. Mai ales la Lisabona. Ceva ploi, ceva vânturi, dar n-ai sa vezi gulere de blana umblând pe strada. Poate doar d’alea simulate, artificiale, care sa dea o anumita nota de lux doamnelor din înalta societate.
Bazarul International al Corpului Diplomatic se organiza în fiecare an cu putin timp înaintea sarbatorilor de iarna.
În primul an în care am participat nu aveam prea multa experienta. Am organizat standul românesc împreuna cu „Prima Doamna” si câteva sotii ale colegilor. N-a iesit rau, dar nici printre premianti nu ne-am situat. Stiam însa ce voiam pentru anul urmator. Aveam de-acum un obiectiv stabilit: România trebuia sa se afle printre câstigatori. Si am luptat pentru asta. 
Cu doar câteva saptamâni înainte de mult asteptatul eveniment (ma refer acum la cel de-al doilea an) am organizat o reuniune cu toata suflarea feminina din Ambasada. Doamne angajate… sau nu, sotii, studente, doamne mai tinere, mai în vârsta, domnisoare…
Am decis la acea reuniune care sunt produsele cu care sa „iesim pe piata”: macrameuri, goblenuri, icoane ortodoxe si vin românesc.
Ne-am gândit sa facem si ceva mititei la gratar, asa ca ne-am pus si pe construirea un gratar mai mare.
Într-un ultim moment, am sugerat sa prezentam si ceva produse dermatocosmetice si, evident, am optat pentru cele din gama Gerovital  H3 Derma+. Nu ma laud (prea tare), dar cu acele produse am realizat visul nostru.
Cu doua zile înainte de data deschiderii, ne-am deplasat la „locul faptei”. Anul acesta, Bazarul se organiza într-un local diferit de celelalte editii. În incinta unei foste fabrici. Pe moment ne-am spus ca locul nu ne avantaja. Aparte parcarea mica (pentru maxim 300 masini) – ceea ce era extrem de putin pentru amploarea evenimentului – ne lipsea si spatiul exterior pentru baraca mititeilor. Alte tari expuneau produsele alimentare sau din bucataria traditionala în stand, în interiorul pavilionului. Noi însa aveam nevoie de spatiu afara.  Spre norocul nostru, l-am obtinut la timp prin tragere la sorti. 
Am decorat standul nostru cu panouri, steaguri, pancarde… am facut pliante si am trimis invitatiile. Pe unul din panouri am scris: „Gerovital, Doctor în frumusete” si prezentam acolo viata si activitatea Prof. Dr. Ana Aslan, precum si produsele primei game anti-age din lume. Un panou de nota zece. 
Prima zi a Bazarului, deschiderea oficiala, a fost dedicata exclusiv personalitatilor. Multe din produsele expuse au fost oferite. Chiar si grill-ul a functionat în baza aceleiasi „legi a daruirii”, asa ca nu realizasem nici un fel de venituri (fondurile realizate la Bazar, împreuna cu donatiile membrilor Ambasadei, mergeau la Casele de copii din România pentru serbarea Craciunului). M-am îngrozit în primele clipe. Ma întrebam „ce-o sa mai vindem publicului în urmatoarele doua zile?” Jumatate din exponate erau deja „pe aripile vântului”. 
Dupa aproximativ opt ore de du-te-vino continuu la stand, am încheiat cu brio prima zi. Multe aprecieri si neasteptat de multe persoane interesate de produsele noastre. Ce mai ? Un succes total. 
A doua zi, ne-am înfiintat la Bazar cu doua ore înaintea deschiderii pentru public. Am reaseazat produsele, reumplut vitrinele si reaprovizionat grill-ul. Pe masuta din fata standului am pus la vedere gama de produse Gerovital H3 Derma+. Eu, personal, pe ele mizam. 
Cele doua zile de Bazar deschis publicului au pus la încercare absolut toate calitatile noastre. 
Suntem sau nu români ? 
În ultima zi, în jurul orelor 20,°° se pregatea festivitatea de închidere si anuntarea câtigatorilor. Aveam emotii. Fiul meu umbla din stand în stand si „colectiona” jetoane pentru tombola finala. Fiecare jeton avea un numar caruia corespundea un anumit produs oferit de standul respectiv. Îl numisera cei din jur „Doctor Gerovital”. Vindea cot la cot cu noi. Era mascota standului nostru, asa încât jetoanele îi erau oferite din simpatie.
Jurizarea competitiei avea criterii bine definite: estetica standului, originalitate si traditie, produse,vânzari (în cifre calculate si verificare) si nu în ultimul rând, ospitalitate.
Primele premii anuntate au fost, deci, cele ale tombolelor standurilor. Jetoanele erau trase din urna de copii, fie din public, fie din cei ai organizatorilor si participantilor cu stand la Bazar. 
Colegii ne-au desemnat pe mine si pe mascota Gerovitalului (fiul meu) ca reprezentanti ai tarii noastre asa încat, în timp ce membrii Ambasadei se ocupau de închiderea standului, noi eram martorii tombolei si anuntarii premiilor. 
Primul jeton: 1015 ! Urca pe scena detinatorul jetonului. 
– Cristian, România, câstiga o masa din fier forjat oferita de standul Venezuelei ! … aplauze ! Wow !
– Cristian, România, câstiga un fier de calcat de ultima generatie oferit de standul Germaniei ! … aplauze !
– Cristian, România, câstiga ….  Si iar aplauze. 
Îmi salta inima de bucurie. Îl vedem din cinci în cinci minute pe scena. 
Dupa al patrulea premiu l-au invitat pe „Doctor Gerovital” sa traga la sorti urmatorul jeton câstigator. A învârtit roata de jdemii de ori si extrage jetonul 959. 
Pauza… nu-l reclama nimeni ! Straniu… Îi fac semn sa verifice si jetoanele lui. Zâmbeste.
Anunta cu propria-i voce: – Cristian, România, câstiga….  A fost momentul cel mai dragut al tombolei. Cel putin pâna la anuntarea câtigatorilor pe tari. „Doctor Gerovital” devenise de-acum mascota întregului Bazar, nu numai a standului nostru. 
Ne-am întors „acasa” cu un sac de premii. Comisiile de evaluare a participarii trecusera deja pe la toate standurile. Asteptam, deci, anuntarea premiilor pe tari. Totul se anunta la microfon, asa ca la auzirea gong-ului si a vocii prezentatoarei, ne-am îndreptat, cu mic, cu mare, catre scena deja cunoscuta mie si fiului meu. Erau înca mii de persoane prezente la festivitate. În plus reporteri, ziaristi, televiziune.
– Premiul trei se acorda standului Ambasadei …. (urmau câteva aprecieri si cifrele).
Privirile noastre se încrucisau pe furis, Oftam în gând, dar nu lasam sa se citeasca pe fata noastra anxietatea. Eu o priveam pe Ea. Pe „Prima Doamna” a Ambasadei noastre. „Sufletul Bazarului”, cum o numisem. Ma linisteam numai privind-o. 
– Premiul doi se acorda standului Ambasadei … (si iar urmau aprecierile si cifrele). 
Locul întâi se acorda, ca de obicei, cu suspans… Se face liniste în sala. Atât de liniste încât se puteau auzi bataile inimilor noastre. Ne strângem si ne dam mâinile. Nu schitam vreun gest, dar caldura lantului de mâini spune deja totul. 
– Câstigatorul editiei din acest an a Bazarului International de la Lisabona este … standul Ambasadei ROMÂNIEI ! N-am mai auzit nici aprecierile, nici cifrele … câstigasem, asta era important. Aplauze frenetice, lacrimi de bucurie … Momente pe care n-am sa le uit vreodata. 
Când am primit borderoul oficial al încasarilor realizate am realizat cât de mult a contat o simpla idee: cea de a o include în tabloul valorilor nationale cu care ne mândrim pe Prof. Dr. Ana Aslan. 
Daca nu stiti cine este, va sugerez Wikipedia sau alte mii de site-uri pe care o sa-i întalniti numele . Daca nu cunoasteti valoarea produselor Gerovital H3, va sugerez sa le testati de propria piele.
La închiderea propriu-zisa a Bazarului, dupa primirea premiului, mi-am încercat din nou veleitatile de vânzatoare. Cu cine ? Cu Excelenta Sa, Ambasadorul…
Ultima cutie de Gerovital H3 Derma+.
– O crema senzationala pentru sotia Dumneavoastra ! 
– Nu multumesc, domnisoara ! Sotia mea nu are nevoie…
M-am blocat. Cum asa ? O femeie în jurul vârstei de 60 de ani sa nu aiba nevoie ? 
Nu, în ochii plini de „anti-aging love” Doamna Sa nu avea nevoie. Era la fel de frumoasa ca acum 40 de ani când a cunoscut-o. Si chiar era … 
Mii de alte femei nu au avut noroc de aceeasi dragoste.  Au avut nevoie de Gerovital …
Ah, sa nu uit. Va datorez un raspuns. Al de la-nceputul articolului. 
 – Eh da, cu o crema buna ai putea sa-i spui delicat ca a îmbatrânit.
I-am trimis surorii mele ultima cutie de crema de la stand. Crema care a plasat Romania pe primul loc la Bazarul International. 
Ca prin Farmec, teama de îmbatrânire i-a disparut. Acum pot s-o tachinez la nesfârsit. 
Articol înscris la proba nr. 14 a concursului SuperBlog 2014, proba sponsorizata (ca si la evenimentul relatat) de Farmec, „unicul producator al cosmeticelor care au facut istorie” (citat din prezentarea temei). Mai multe informatii gasiti pe pagina Faceboook a sponsorului.
Social:

Daniela

Fondator, Administrator și Autor la "Spicuiri";
Autor la "Pe cuvânt!";
Colaborator la "Chic-Elite".
Social:

Ultimele postari ale lui Daniela (vezi toate)

S-ar putea să-ţi placă şi:

Spicuiește, rogu-te!

Adresa blogului

SPICUIRI (ŞI ATÂT...)

http://spicuiri.ro

Fondator: Daniela Havarneanu

Condiţii de utilizare

©Spicuiri  2014-2017
Toate drepturile rezervate.

Important!
Reproducerea textelor de pe acest blog se poate face doar în limita a 400 de caractere și cu link spre sursă.

%d blogeri au apreciat: